星期二, 8月 18, 2009

自律??

話說我公司整棟大廈暫停供應廁所水(大佬,已經差不多兩個星期了,究竟係業主立案法團冇錢整,定係覺得我地好多錢呢?用食水沖廁,幾咁浪費!)

不過重點不是這裡,重點係我公司某些師奶同事(我唔係歧視師奶,我本身都係師奶,我阿媽都係師奶!)她們家裡應該有至少一個廁所吧(我十分相信他們可能唔只一個!)我真係好想知道佢地屋企廁所的衛生程度,點解我咁講呢?話說那幾位師奶每次去完廁所,無論是大與小,總會留低一些手尾,例如有尿跡係馬桶邊啦、有屎跡係馬桶裡面,亦都見過有條血路係地上(ok,我知你還有m來,不用告訴我),某位同事更加是童心未泯,洗完手後把水潑到鏡子上(??有冇搞錯)所以每次除非我忍冇可忍,否則我一定不會跟她們後面去廁所(公司只有一格女廁,一格男廁)。之前提過,由於公司最近沒有廁所水,要自行用膠桶裝水後再沖廁,廁所衛生問題變得更為嚴重了。你會發現有紙巾未被沖掉、有幾條屎痕係馬桶(好核突呀!!可唔可以刷一下呢?)我每次都有個習慣,就係沖廁後(無論大小)都會看清楚有否手尾留低,免得影響下一手,難道她們這麼大個人都不懂自律,我不是她們的阿三阿四,冇義務去幫她們善後呀!早陣子公司廁所已經張貼了告示要大家保持清潔(唉...連這些都要人提點,面斥不雅,她們知道嗎?)

好無奈!那些家裡有工人的就話可以唔駛自己清潔廁所,那些沒有工人的,難道每次都有家人幫她們善後?






沒有留言: