星期六, 8月 08, 2009

鯉魚門










爸爸媽媽的生日,經我和某人商量後,決定去鯉魚門食海鮮,一來我和媽媽都未去過,二來唔想又食自助餐(其實佢地可能想食自助餐多o的囉,我父母對於自助餐簡直百吃不厭,他們的食量驚人得令我覺得酒店會因為咁蝕呀!我爸爸可以一個鐘頭來來回回不停攞食物,而你可能還未吃完第二碟)

我們幫趁的海鮮酒樓都算老實(其實我咩都唔識,街頭海鮮檔話$240一斤蟹,我仲問阿媽即係點,貴嗎?所以我和某人係唔可以兩個人去食囉!) 海鮮好好食、好新鮮(大佬,係對面檔拎過來,唔好玩啦!)但係我覺得間酒樓位置唔係咁好,它位處係最入,我地真係要排除萬難先入到去(??好誇張!),因為當時的情境就好像我們去了澳門的手信街一樣,沿途不斷有人拉你的衣服、捉住你的手(我平生最怕被陌生人觸摸的,有說話講就好了,唔好摸我啦,大家萍水相逢,唔係好熟咋!) 總括來說這個海鮮餐不錯,不過都幾貴(好明顯有人肉赤緊啦!)酒樓老闆可能見我窮,送咗碟炒硯給我們,多謝晒!

兩位老細,生日快樂呀,祝妳們身體健康!